Sunday, May 29, 2005

dostlarlimanı forever

aramaya inanmanın faydasını göreceğime inanmalıydım. Neyse çok geç değil. Tarzını sevdim dostum, böyle bir blog açıp sonra merhaba afacanlar diye uzaya bir çığlık bırakıyorsun. Neyse çığlığın duyulmuş sayılır.
Diğer şabalakların katkısını bekliyoruz şimdi. Gerçi ben Şaban'a olayı izah etmiştim, zorlanmaz. Alos ise teknolojiye meraklıdır hemen alır. Gerisinden pek umutlu değilim ama 28 Mayıs'tan sonra 4 ziyaretçi olması da bir şeydir. Hadi bunlardan birisi benim, büyük ihtimalle ikincisi de geronimo'dur. Diğer iki eleman ise "?" şeklinde dolaşmış anlaşılan.
Afacanlar, batının kültürünü değil teknolojisini alalım. Birkaç yıl önce neydik: bir mail grubu. Bundan böyle bir blog olarak devam edebiliriz. Zaman içinde, sevenlerimiz arttıkça, dostlarlimanı fan club, dostlarlimanı radyo programı, dostlarlimanı şov, dostlarlimanı forever, bla bla.. Devam ederiz. Tabii burada devam etmek, mail grubunun bitmesi anlamına da gelmiyor. Bir düşünün.

Buyurun burdan yakın.

Yenal the ex-mod

0 Comments:

Post a Comment

<< Home