Sunday, June 12, 2005

bir karnavalin ardindan

bugun hamburg un tarlabasina benzeyen st georg-steindamm inda alisveris yaptim, genelde sehrin yabancilari, junkileri, hippileri,orospulari nedense hep burda toplanmis, kasit var mi bilemiyorum, neyse efendim turk, arap, lubnan, pers tarzi marketler de hep burda, yani ayri bi dunya. aslinda bende fatih akin in yaptiginin aynisini hamburg da denesem mi acaba, baya bi malzeme cikabilir. hamburg un aglayan sesleri mesela, ya da hamburg aci vatan, pey pey pey, her neyse donerken bi baktim bi kalabalik, bagrismalar falan, herkesin elinde bira siseleri, ee normal dedim, sonra panyir gibi duzenlendigini gordum , aaa ne guzel dedim gezeyim biraz. ana o d ane, erkekler sarmas dolas, tamam burda normal de sank i bi anormallik var durumda, cakozlamadim daha ama , yuruyorum bakaraktan etrafa, uulan dedim adamlar nen guzel alternatif eglence arayisi yapmislar, ´muzik falan, ben yurudukce ortamin erkek katsayisi da geometrik artmakta, ulan dedim neme lazim, altinci hisim fazla gitme dedi, geri dondum ki ne goreyim, sokagin basindaki pankartta gay pride-christopher street day, hay sansima, tam da ortasina girmisim parade diyolar buna, turkcesi panayir midir nedir, gecit de olabilir, tam 16 bin, evet evet tam 16 bin gay ve ben, dotu zor kurtardik vesselam. bundan alinacak ders ahali, yad ellerde oyle aa ne guzel eglence var ayagina girmeyin aradan, hadi rio karnavali olsun aradan bacadan gir ama diger karnaval tarzi eglencelere hemen atlama...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home