Thursday, June 09, 2005

katie holmes nam-i diger joey´e sitemimdir


katie
Originally uploaded by derbose.

oy katie can katie
duydum ki o siyah gozlerin baskasina bakar
geceler boyu birbirine surterek gulustugumuz
kepce kulaklarin
o pustun oglu tom cruise dan
i lav you i lav you do you lav me yes i do
melodisini duyarken icimden bir tuy kopar duser gecenin koyu yalnizligina.
parantez aciyorum simdi ,
bizim sarkimizi soylerdim sana hep hatirlar misin,
benim balonlarim var i,
o eski adam yok artik yerinde kahpe,
kapa parantez.

oysa ben seni hic sevmedim,
ben senin dawson in koyundaki o kucuk
sirin sincap bakislarini,
sek sek seken urkek kacislarini,
kimseye vermeyip sonlara dogru
herkese versen de,
sevmistim, tarzini guzel kiz.

ne oldu can,
o eyes wide shut da gotunu cikarip herkese gosteren
ben miydim sanki,tom degil miydi,
bundan sonra top gun seyreden de adidir
bak hala o ibne sarkastik gulus tom da,
kullanacak seni elbezi gibi,yesil pelikan silgiyi bilir misin,
ayni onun gibi hor kullanacak seni diger
zavalli nisalari silmek icin gecmisnden,
ara ara komplike olurum, surrealist cizgimden odun vermememe
baglayabilirsiniz bayan bunu, naturmorttan hazetmem lakin.

umarim gittigin yol yoldur,
ama donersen eger bir gun,
bil ki ben o kilibik dawson a benzemem,
o parlak joshua jackson u da
seksapelligimlen cebimden cikartirim gulum,
donersen ben orda olacagim yine de,
emirgan´a sisli bir ayazdan bakan asiyan da,
bir planet hollwood ortami saglayamam sana ama,
erkeksi stilistik durus nedir tarifini yapar,
kiymali boregimlen aklini alirim kiz yosma.

bu sitem sen o missioncudan ayrilan dek
icine dert olsun diye burda kalacak
bir noktali virgul olacak ikimizin alternatif
tarih kayitlarinda.
harita metotlara cizecegim o gune dek
senden kalan aci hatiralari,
umarim cografyan iyidir ey su samurundan kaygan teni olan
dana gozlum,
zira ben seni 26-42; 36-45 koordinatlarinda
bekliyor olacagim gozumdeki yas ilen.
dale don dalozan derbose

ps. unutmadan 27se ki eminönu seyrantepe dir kendisi, kalbimin en kuytu kiyilarindaki hassas duraklara ugrayan en asil duygunun otobusudur, binersen indirimli basarsin guzelim akbilini, zira biz de kara sevdaya saygi duyulur, tom daki gibi param olmasa da conkbayiri gibi yuregim var.



1 Comments:

At June 09, 2005 1:45 PM, Blogger Faruk said...

deneme

 

Post a Comment

<< Home