Friday, June 03, 2005

tenisci yetistirmeliyiz acil


in the middle of attention
Originally uploaded by vccharlie.

federer-nadal roland gross un erken finali olarak nitelenen maci seyrediyorum, mukemmel gidiyor. forehand, backhand , ace, her sey var macta. ispanyol nadal bugun 19 yasina girmis, vay pezevenk bu yasta bu teknik, helal olsun. bi de nadal diye bi futbolcu vardi, acaba bi akrabasimikine. bakiyorum da genelde ispanyol, rus, abd li tenisciler basarili bu tenis isinde. aslinda ben d emerakliydim lisedeyken, masa tenis oynuyoduk o zamanlar, tabi spor komleksimiz vardi da biz mi oynamadik, yani aslinda belki de icimizde uyuyan bir ivan lendl bir john mcenroe var, evet john mcenroe, ya sevdim ben bu ismi, ne guzel, bi de boris peker vardir, sari sakallarindan hic hazetmedim, sevemedim hareketlerini. en iyisi gogsunu tiraslayan agassi dir gozumde. ama simdi hepsi tarih oldu, bak federer bak sharapova. bu arada sharapova yi eleyen zihniyeti buradan kiniyor, guzellikler final oynamali diyorum, duy wimbildin duy beni sen roland gross. evet nerde kalmistim, hulya avsar herkese raket alsin kampanyasi baslatilabilir, ya da parklara tenis kortlari yapilabilir. yani tenis halka inmeli diyorum kisaca, budur benim derdim. gor o zaman ahmetleri mehmetleri ayseleri gokceleri. nadal alacak gibi ama du bakalim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home