Monday, June 20, 2005

cayiniza latina alir miydiniz?

dun piknikteydik flurdan elemanlarla. arash in veda partisi gibi bi si oldu -ki kendisi iranli olup, 5 yasinda ailesiyle almanya ya gelmistir- ingiltere de yeni bir hayata dogru yol alacak.

her neyse, efendim ilginc olan bi mevzu da almanlarin bizim bildigimiz izgara, sis gibi seylere grillen adini vermis olmalari. acik havada o unlu wurstlarini kizartip, bira esliginde yedikten sonra sere serpe uzanmak tipik bir haftasonu aktivitesi. belki bu gelenegi de turkler getirmistir doner gibi almanya ya. berlinli turklerin cumhurbaskanligi onunde piknik yapmalarini kinayan yazilar hic eksik olmaz yaz aylarinda alman gazetelerinde.

dun uzun bi aradan sonra futbol da oynadim, baya da bi sicakti. bi gol attim, ama sonra kaleye gectim, yoruldum hemencecik. yaslanmis oldugumu farkettim, zira karsi takimin kolombiyali forvetleri latin atesinin verdigi enerjiyle kaleyi nerden gorduyseler vurdular ibneler ya, hem de iyi vurdular. ama iyi kurtarislar da yapmadim degil, bilen bilir reflekslerim iyidir. yenildik ama ezilmedik;)

neyse efendim sonra iki guzel kizla tanisma imkani da dogdu, biri bolivya dan digeri de bogota dan.kathrine ve natalia. bir tanesi silence diye bi senaryo yaziyomus, anlatti, ilginc gercekten konu. latina lar gercekten farkli oluyor, ayri bir asalet ayri bir guzellik. burdan butun asil duygu latinalarina selam ederim. her ne kadar farkli yerlerden gelsek de sonucta insan insana benziyor. hikayeler bir yerde kesisiyor. ne demek lan bu simdi, hemen kacayim ben

0 Comments:

Post a Comment

<< Home