Tuesday, June 14, 2005

sinekten yar, coldplay den kadi olmaz


sineeek
Originally uploaded by derbose.
karsímdaki odada oturan kizin bi arkadasi gelmis berlin den. coldplay in konserine gelmís kiz. tabi bizde para yok gidemiyoz haliylen. ben istanbul da gitmistim. bogaz in havasi baskadir, gywneth de ordaydi, burda sarmaz falan dedim salladim. dalyan gibi masallah. ulan gecenin korunde ben camdan iceri giren sinegi-ki kendisi asagi yukari yandaki fotodaki gibiydi- kovalayim derken koridorun isigini yaktim, odayi karalttim. butun normal sinekler,pervaneler, ve ucan diger memeli familyalar isiga ucarlar.(bkz: tümay, fizik-1, biyoloji de olabilir)bi de elimle kolumla havayi dovuyorum ki sinek yavsagi bi yere konmussa havaya girsin de ucup gitsin diye isiga, bi nevi top gun ortami yaratmisim, hava kulesi islevi goruyorum gibi. buna biz ergonomik kompulsif taocu sinek kacirma teknigi deriz yakuzalar arasinda, ee nooldu kiz gordu tabi kapi acik olunca, farketmedim, ben hala salak salak kol, bacak ne varsa oynatiyorum gaza gelmisim bi de umurumda mi dunya. kendimi skinoske nin yerine falan koyarim genelde boyle her tarafimi oynatirken,hareket cekerim, asuaaa miyagisan falan derim. off off tabi kiz uykulu gozleriyle saskin bakinca karmam eksiye dustu, karizma sifir. ulan sinek adi sinek alacagin olsun. keske gecen odadan attigim orumcegi atmasaydim adi herif. korktumda attim o ibneyi de. gerci sonradan tirstim geri doner diye ama.dogaya mudahale etmemeli aslinda, kaplan ceylanlari yerken ziklemeyen kameraman misali olmali ara ara. ne genis adamdir be o, hic mi vicdanin yok ulan dot. bi kis kis yapsa kacacak kaplan oysa ki. bu arada ben hic kaplan gormedim yahu, gorsem de farketmez, gladyator gibiyim bi oraya bi buraya calarim kafasini yere, bi de tekmik vurdum mu dotune, kacar hemen kuyrugunu birakir mi bilemem, biraksa da almam alamam definedir diye, hatira olarakkabul ederim belki. aslinda kaplandan korkmam ciksa issiz bir aksamustu karsima. ama abi, bak kis geldi yakacak odunum yok, asagi mahalleden sari selim kendine yeni bir koruyucu aile buldu derse, evet derse affederim,gozundeki yasi silerim bir dirsek hareketimle, isirmaz beni. ama borc isterse verir miyim bilemem,oooo zorlama bebek inan bilemem...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home