Wednesday, December 28, 2005

La Soledad


Soledad-Anna Niinimäki
Originally uploaded by derbose.
Chopin in "Andante Spianato" su ile baslayan guzel bir pink martini sarkisi. sarki asik olmaktan korkan ve sonunda bundan pisman olan bir adamin hikayesini anlatir. asik olmak ve korkmak, her ne kadar birbirine zit kavramlar gibi gorunse de hayatin kivrimli yollarinda kulustur vosvos kivaminda bata cika ilerlerken bazen her ikisi de karsimiza cikar ve bizden secim yapmamizi bekler bazen cellat bazen melek kiligina giren zaman; soru basittir: tutkularinin pesine dusup her seye ragmen askini sonuna kadar yasamak ya da mantiginin duygularinin onune gecmesine izin verip bir korkak gibi yasamak...
olu asklar mezarliginda yatan binlerce asigin sozlugunde bunun tanimi askdan kacmak, kendinden kacmak ya da hayattan kacmak olarak anilir.
bazen bir kelime olur bu secimi belirleyen, bazen sevdicege yoneltilen bir bakis ya da masum bir opucuk. fakat sarkinin sonlarinda gecen pismanlik belki de en kotusudur, cellat ilmigi boynumuza gecirirken geriye en son bu sarki kalir...

-lss-



viniste a mí
como poesía en la canción
mostrándome
un nuevo mundo de pasión
amándome sin egoísmo y sin razón
más sin saber que era el amor
yo protegí mi corazón

bana geldin, sarkidaki siir gibi
bana tutkuyla dolu yepyeni bir dunya gosterdin
beni bencillikten uzak ve sebepsizce sevdin
bense bunun ask oldugunu bilmeksizin kalbimi korudum daha cok...

el sol se fue
y yo cantando tu canción
la soledad se adueña de toda emoción
perdóname si el miedo robo la ilusión
viniste a mí
no supe amar
y solo queda esta canción

gunes batti
senin sarkini soyluyorum
yalnizlik tum duygulara hakim oluyor
eger korkum yuzunden bu buyuyu bozduysam beni affet
bana geldin
sevmeyi bilemedim
ve geriye yalnizca bu sarki kaldi..
(cev:griselda, eksi sozluk)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home